ادلان

ادلان

ادلان

ادلان

بهترین شیوه های تمیز کردن کف خانه

عنوان: بهترین شیوه های تمیز کردن کف خانه

این مقاله درمورد دکوراسیون سنتی می باشد.

خیلی ها دوست دارند خانه خود را به سبکی متفاوت و مدرن تزئین کنند. آنها از انواع رنگ و طرح ها و مبلمان زیبا برای این منظور بهره می گیرند. اما یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است. رنگ یا کاغذ دیواری از معمول ترین نمونه های تزئین دیوارها هستند. اما چوب هم ایده بسیار خوبی است.تخته های پهن یا باریک چوب در رنگ های روشن، تیره خاکستری یا حتی رنگی را می توان در کنار هم به صورت افقی یا عمودی روی یک دیوار نصب کرد. آن وقت آن دیوار می شود یک نقطه عطف در اتاق. خودش می شود یک اثر هنری.
در این مطلب به شما گفته ایم هر اتاق و هر فضایی چه تیپ چوب و چه رنگ و چیدمانی را نیاز دارد.استفاده از گرما و زیبایی چوب در تزئین دکوراسیون خانه به عنوان کفپوش، وسایل دکوری یا کابینت بسیار رایج است و در هر خانه ای شاهد آن هستیم.

اما اینکه از این عنصر زیبای طبیعت برای تزئین دیوارها استفاده کنیم کمی غیر معمول است.استفاده از گرما و زیبایی چوب در تزئین خانه به عنوان کفپوش، وسایل دکوری یا کابینت بسیار رایج است و در هر خانه ای شاهد آن هستیم. اما اینکه از این عنصر زیبای طبیعت برای تزئین دیوارها استفاده کنیم کمی غیر معمول است. دیوارهای چوبی را بیشتر در کلبه های چوبی دیده ایم. اما در خانه های خشت و سیمانی هم می توان از این عنصر همیشه زیبا استفاده کرد.

تخته های چوب را لازم نیست به همان رنگ طبیعی خود در دکور دیوارها استفاده کنید. می توان برخی از آنها را با رنگ های متنوع در کنار هم چید. البته باید بیشتر حجم فضا را همان رنگ طبیعی چوب به خود اختصاص دهد. اما در میان آنها، برخی از تخته‌ها اگر رنگی باشند، جلوه جالب تری خواهد داشت.

برای اینکه یکی از دیوارهای اتاق نشمین را به جادوی چوب مزین کنید، می توانید از چوب گردو استفاده کنید. تخته‌های چوب گردو را به صورت عمودی در کنار یکدیگر روی دیوار نصب کنید. البته این دیوار برای دکوراسیونی مناسب است که ساده و مدرن و در ترکیبات آن نیز از همین جنس چوب استفاده شده باشد.

طرح V شکل (هفتی هشتی) بیشتر در دهه ۱۹۷۰ میلادی مد بوده است اما می توانید با گذری بر قدیم ها این طرح زیبا را برای چوب پوش کردن دیوارهای خانه خود انتخاب کنید. برای اینکه استفاده جالبی هم از این طرح داشته باشید، یک تاقچه هفتی هشتی چوبی هم بسازید و درست در زاویه خواب چوب ها به دیوار نصب کنید.

یکی از دیوارهای اتاق خواب خود را انتخاب و چوب به تن آن بپوشانید تا طرحی روستایی و بی ادعا به خود بگیرد. لازم نیست جای میخ ها را بپوشانید. اتفاقا این میخ ها باعث زیبایی بیشتر این ایده هم می شوند و آن بخش اتاق را به کلبه روستایی زیبایی تبدیل می کند. اگر دیوار انتخابی شما درست بالای تاج تختخواب باشد، بهتر است.


دیوارهای آشپزخانه را چوبی کنید و روی دیوارهای چوبی، کابینت های سفید نصب کنید. اگر بتوانید تعدادی از کابینت ها را بدون در درست کنید، بهتر است زیرا به خوبی دیوار چوبی پشت خود را نشان می دهد.

برای بخش هایی از دیوارهای خانه می توانید از تخته های چوبی استفاده کنید. برای همخوانی بیشتر و نداشتن فرم روستایی، چوب ها را سفید نقاشی کنید. بهتر است چوب ها را در حالت افقی به دیوار نصب کنید تا چشم انداز زیباتری داشته باشد.

چوب های باریک را افقی نصب کنید. دلیلش هم این است که اگر در حمام اگر تخته های باریک چوب را به صورت افقی روی دیوار نصب کنید، آرامش خوبی به فضا منتقل می کند.

دیوارهای چوبی، تزئینات چوبی هم می طلبد. اما ایده عجیبی که برای تزئین این دیوارها می توانید به کار بگیرید، تنه های باریک درختان است که شاخ و برگ آنها هرس شده و به عنوان تاج و پایه های تخت استفاده شده اند.

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.