ادلان

ادلان

ادلان

ادلان

ده منطقه خیلی وحشتناک جهان


ده شهر به شدت وحشتناک جهان


معمولا بیان میشود که سفر انسان را باتجربه می‌کند. ولی بعضی گردش ها

برای انسان‌ها، فاجعه آفرین است. به همین جهت اماکن و شهرهایی می باشند که توصیه می‌شود

مردم کمتر به این جاها مسافرت بروند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان فهرست از 10 منطقه بسیار

خطرناک جهان از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 


1) شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی


در این شهر جرم و جنایت، سرقت، قتل، تجاوز به عنف، آدم ربایی در بالاترین حد قرار دارد و گردشگران خارجی تامین جانی ندارند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

2) شهر کراچی در پاکستان


این شهر نیز یکی از خطرناک ترین شهرها در آسیا به حساب می‌آید. خطرهایی که در این شهر وجود دارد شامل عملیات تروریستی، شورش و قتل است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 


3) شهر دیترویت آمریکا


این شهر به شهر موتورسیکلت‌ها معروف است. این شهر نیز خطرناک ترین شهر در آمریکا شناخته شده است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

10 ناحیه بسیار وحشتناک دنیا


10 منطقه خیلی وحشتناک کره خاکی


عموما می گویند که سفر آدمی را باتجربه می‌کند. اما بعضی گردش ها

برای آدم‌ها، خطر آفرین است. از همین رو مناطق و شهرهایی هستند که توصیه می‌شود

مردم کمتر به این جاها مسافرت بروند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان فهرست از ده شهر خیلی

خطرناک دنیا از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 


1) شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی


در این شهر جرم و جنایت، سرقت، قتل، تجاوز به عنف، آدم ربایی در بالاترین حد قرار دارد و گردشگران خارجی تامین جانی ندارند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

2) شهر کراچی در پاکستان


این شهر نیز یکی از خطرناک ترین شهرها در آسیا به حساب می‌آید. خطرهایی که در این شهر وجود دارد شامل عملیات تروریستی، شورش و قتل است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 


3) شهر دیترویت آمریکا


این شهر به شهر موتورسیکلت‌ها معروف است. این شهر نیز خطرناک ترین شهر در آمریکا شناخته شده است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

آیامی شود بااستفاده موبایل تست خون گرفت

 آیامی شود بااستفاده گوشی آزمایش خون بگیریم

یک کمپانی اروپایی طریقه ای را ابداع کرده که می توان به کمک موبایل اندرویدی، تست خون را در خانه و بدون رفتن به آزمایشگاه انجام داد.

به نقل از مهر، کارخانه کور کاشف این راه منحصر به فرد می باشد.

در این راه  یک اپلیکیشن ویژه بر رویگوشی نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

عالی ترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران + مدرنترین نکتههای آرایش عروس

عالی ترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران + جدیدترین نکتههای آرایش عروس

تصاویر جدیدترین مدل های آرایش عروس خانم  آرایشگاه عروس : لیست بهترین آرایشگاه عروس  های ایرانبه علاوه  تصاویر تازه ترین مدل های آرایش عروس خانم  :

علاقه مندان عزیز می توانند از لیست بالای وب سایت قسمت مراکز تشریفات عروسی مکانآرایشگاه های مناسب خود در استان مربوط به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی افراد این کانون ها به جداسازی شهر و منطقه قرارداده شده اند .

واژه پیرایش که در حقیقت در برابر واژه پیرایش می باشد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.

هرچند هردو در درعموم مردم در قالب زیبا شدن ظاهر می باشد.در دنیای امروز که آراستگی به عنوان اصل اول روابط اجتماعی شناخته میشود به راحتی نمی توان از بحث آرایش و پیرایش گذر کرد

.مجموعه عملیات آرایش و پیراش به کارهای گفته می شود که باعث تغییر و زیباتر شدن مو و صورت فرد می شود.البته در ایران آرایش را برای زنان و لغت پیرایش را بیشتر برای مردان استفاده می کنند.آرایش کردن از زمان های دور در میان مردم باب بوده است.

این موضوع امری طبیعی به نظر می رسد, زیرا میل به زیباتر شدن در همه انسان ها در همه دوران ها وجود داشته است و دارد.البته در زمان های مختلف و در قوم ها و فرهنگ های مختلف فاکتور های زیبایی بسیار متفاوت بوده است اما هدف افراد با هر فرهنگ و سبکی زیباتر شدن بوده است.در دنیای امروز نیز آرایش در فرهنگ ها و قوم های مختلف متفاوت است.البته این تفاوت نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است و بعضا سبک های ترکیبی از دو فرهنگ مختلف با هم ترکیب میشوند و مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد.یکی از اتفاقات دنیای مدرن گذشتن از مرزها و محدودیت های گذشته است.که در زمینه مد و زیبایی این موضوع را می توان به وضوح مشاهده کرد.

هنگامی که صحبت از آرایش می شود ناخودآگاه ذهن انسان به سمت بانوان جلب می شود.مطمئنا شما نیز این موضوع را تایید میکنید که همه خانم ها از تغییر در لباس, آرایش مو, آرایش صورت و در کل مد لذت میبرند.زن ها بر خلاف مردها برای پوشش و ضاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند و زمان بیشتری را برای زیباتر شدن صرف میکنند.این موضوع یعنی علاقه به زیبایی در زنان به صورت فطری و باطنی از ابتدای بشریت وجود داشته است.پس آرایش در زنان بسیار مهمتر و ملموس از مردان است.حال اگر برای خانم ها پای مهمانی و عروسی در میان باشد موضوع حساس تر می شود.مهمانی یا مراسم عروسی که به آن دعوت می شوید هیچوقت به اندازه مراسم عروسی خودتان خاص و مهم نمی شود.مطمئنا زیباترین عروس بودن, برای هر عروس خانمی به عنوان یک آرزوی بزرگ به شمار می رود.پس سعی کنید تا در این شب در مقابل چشم دیگران بهترین باشید.موضوع مهم دیگر این است که هر عروسی در روز عروسی اش، بیش از هر زمان دیگری در زندگی خود جلوی لنزهای دوربین های عکاسی قرار می گیرد. بهتر است برای هر چه بهتر به نظر رسیدن در مقابل دوربین ها، تمام تلاش خود را بکنید.مسئله چطور دیده شدن از لنز دوربین ها را دست کم نگیرید زیرا اهمیت آن را در آینده و بعد از دیدن عکسها و فیلمهای عروسیتان متوجه خواهید شد.پس سعی کنید برای شب عروسی بهترین انتخاب ها را برای لباس عروس, آرایش عروس, دسته گل و ... داشته باشید تا بهترین شب را تجربه کنید و در آینده نیز از خاطرات و تصاویر آن لذت ببرید.در ادامه نکاتی را برای آرایش شب عروسی برای شما آماده کرده ایم تا بتوانیم کمکی به بهترین بودن شما در شب عروسی تان کرده باشیم.

روزنامه ای از قدرت و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

 روزنامه ای از توان و نفوذ مایکروسافت و همکاری با کشورایران و کوبا می نویسد

ساتیا نادلا از قدرت و رختنه مایکروسافت و همکاری با کشورایران و کوبا می نویسد

با گشوده شدن در های کسب و کار بین ایالات متحده و سرزمین هایی مانند ایران و کوبا، محل های فروش این ملت ها حاضربه همکاری با شرکت‌های کلان فناوری از جمله مایکروسافت هستند.

تا چندماه قبل،دره سیلیکون ولی و «وال استریت» به «مایکروسافت» به چشم یک شرکت به اتمام رسیده و اطلاق شده به شکست فکر می کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

«ماه پیش درحال مرور کردن ایمیل‌هایم بودم که پیامی را از فردی در کوبا دریافت کردم. او می‌گفت فروشنده ویندوز است و از جامعه‌ی بزرگی از کاربران ویندوز در کوبا خبر می‌داد. به گفته‌ی او در کوبا از سرورهای بسیاری بر پایه‌ی ویندوز استفاده می‌کنند. او درخواست کرده بود که به عنوان فروشنده‌ی رسمی مایکروسافت فعالیت خود را ادامه دهد.

همین اتفاق پس از تغییر شرایط ایران نیز رخ داد. مردم ایران تقریبا به شکل یکپارچه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ مخصوصا وقتی بحث اتوماسیون اداری در میان باشد. ارسال کننده‌ی پیام می‌گفت که ما نیازمند به سرمایه‌گذاری شما در کشور هستیم.

به هر کشوری که می‌روم همکاران ما در آنجا فعالیت می‌کنند؛ طراحان نرم‌افزار آن کشور، کسانی که در خدمات درمانی یا آموزش کار می‌کنند؛ کسانی که در سیستم حمل و نقل فعالیت دارند؛ همه و همه اتوماسیون خود را بر پایه‌ی تکنولوژی ما طرح ریزی کرده‌اند.»

به گفته‌ی نادلا، با اینکه فیسبوک و گوگل نیز دسترسی جهانیِ بالایی دارند؛ به هیچ وجه از چنین شبکه‌ی پایداری از شرکای تجاری برخوردار نیستند که زندگی خود را برپایه محصولات آن‌ها بگذرانند.

نادلا همچنین اشاره‌ای به پروژه‌ی «Loon» گوگل کرد. پروژه‌ای که قرار است دسترسی به اینترنت را از طریق بالون به سرتاسر جهان برساند. وی اظهار امیدواری می‌کند که با شرکت‌های هر کشوری کار کند تا از فضاهای باز سیستم تلویزیونی هر کشور برای دسترسی به اینترنت استفاده کند. نادلا می‌گوید: «من آینده‌ی دسترسی به اینترنت را در پرواز دادن بالن‌ها در مرزهای هوایی کشورهای دیگر نمی‌بینم. بلکه فکر می‌کنم راهِ بهتر، همکاری با شرکت‌های محلی است تا به روش‌های کم‌هزینه برای دسترسی به اینترنت فکر کنند».