ادلان

ادلان

ادلان

ادلان

مدل های ایجاد متن جدید بخش 2

این محتوای به دست وبسایت ساخت سایت تولید گردیده است.


شکل های نوشتن متن تازه بخش دوم 

تولید متون جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن محتوای تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل مطلب نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی آرا مربوط به مطالب موجود در اینترنت ، خواندن مطالب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نوشتاری احتمالی ،و ساخت مطلب هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان شروع به تولید نوشته جدید کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به مطالب نوشته شده توسط خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربه ها نشان داده است که اکثر اوغات از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با افراد موفق میتواند یکی از شیوه های ایجاد متن تازه باشد. میتوانید مصاحبه های خود را به دوروش انجام دهید :

گفتگو های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های مکتوب ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران گفتگو های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین علت میتوانید با نشان دادن مصاحبه های ویدئوی مخاطبان بیشتری را به تار نما خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان دائمی خود کنید. سایت اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت ایران می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک سایت در گوگل می کند. برای ساخت ویدئو میتوانید از 2 راه بکار ببرید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مقاله به دست وب سایت قیمت طراحی سایت تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.